دخترِ ماه!

☽❤𝐈`𝐦 𝐚 𝐦𝐨𝐨𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐈`𝐦 𝐨𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥
"The worst year 𝑺𝒆𝒕𝒂𝒚𝒆𝒔𝒉 🌙🤍
𝑺𝒆𝒕𝒂𝒚𝒆𝒔𝒉 🌙🤍 پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۴۹ ق.ظ

"The worst year

بدترین سال زندگیم؟

قطعا هفده سالگی!

....

روزهای آخر هفده سالگیم رو دارم سپری می کنم و هر روزی که به پایان این سال نزدیکتر میشم اطمینانم از بابت بدترین بودنش بیشتر و بیشتر میشه.

این سال من چیزها و آدمهای زیادی رو از دست دادم

هرچند که متقابلا چیزهایی رو هم بدست اوردم اما خب از دست رفته هام روی کفۀ ترازو بیشتر سنگینی میکنن.

از دست دادن به خودیِ خود سخت و دردناک هست 

اما "خودم" رو از دست دادن و با "خودم" بیگانه شدن به مراتب سخت تر و دردناک تر...

منی که بی نهایت خودم رو دوست داشتم و به خودم عشق می ورزیدم به جایی رسیدم که دیگه هیچ عشقی توی قلبم نسبت به خودم نداشتم [و شاید هنوز هم ندارم].

منی که همراه این آدما به سرکوب و سرزنش خودم پرداختم

و چه احساسات و افکار ناآشنا و غریبی رو توی قلب و ذهنم تحمل کردم.

و حالا

شش روز دیگه من هیجده ساله میشم!

دارم بی قراری می کنم برای سپری شدن این شش روز...

برای پایان دادن به این سال از زندگیم عجله دارم

و توی ذهنم رویای یه هیجده سالگی قشنگ و خفن رو می بینم

[و باقی سالهای زندگیم]

یقین دارم متفاوت خواهند بود

احساس می کنم...

𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    ۱۴ اسفند ۰۱، ۲۱:۵۷
    𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂
    واو چقدر اینجا جادوییه...عکسایی که میذاری وایبشون خیلی قشنگن:")
    هرسالی که میگذره بیشتر حس میکنی نیاز به تغییر داری و هربار این تغییرات متفاوت تر میشن...18 سالگی به بعد واقعا هم همه چی عوض میشه ولی میدونی، تو هنوزم ته دلت همون ادمی و حس میکنی این محیط اطراف و آدمای مختلفی که میبینی باعث میشن یه فشاری رو حس کنی که تهشم حس کنی نیاز به تغییر داری
  • 𝑺𝒆𝒕𝒂𝒚𝒆𝒔𝒉 🌙🤍
    ۱۶ اسفند ۰۱، ۲۰:۱۳
    𝑺𝒆𝒕𝒂𝒚𝒆𝒔𝒉 🌙🤍
    نگاه تو قشنگه :))
    دقیقا... و میدونی این تغییرات چه وقتی اذیت کننده میشن؟
    وقتی بهت تحمیل شن و تو مجبور باشی اونها رو بپذیری و باهاشون کنار بیای
    و با خود جدیدت آشنا بشی و حتی سعی کنی باهاش مهربون باشی :")

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7