دخترِ ماه!

☽❤𝐈`𝐦 𝐚 𝐦𝐨𝐨𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐈`𝐦 𝐨𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥
"My Moon 𝑺𝒆𝒕𝒂𝒚𝒆𝒔𝒉 🌙🤍
𝑺𝒆𝒕𝒂𝒚𝒆𝒔𝒉 🌙🤍 سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳ ب.ظ

"My Moon

ماه زیبای من؛

این روزها بیش از همیشه با خودم غریبه ام و احساس می کنم مثل یه کرم شب تاب توی پیله ام گیر کردم.

کاش میشد از این پیله، که برام مثل قفس میمونه رها بشم

و بشم یه پروانه.

یه پروانه که درطول روز چشم انتظار دیدن ماهش توی آسمون صاف و گاهاً ابریِ شهره.

اما حالا من همون کرم شب تاب گیرکرده توی پیله ام 

که با هربار تنگ شدن و مچالگی قلبم، منم می شکنم و توی خودم مچاله میشم.

اونقدر مچاله میشم که گاهی وقتا احساس می کنم اصلا وجود خارجی ندارم :)

وقتایی که از فرط تنهایی و تاریکی توی پیله له میشم و می شکنم، فقط چشم انتظار درخشش نور توعم که سیاهی پیله ی من رو بشکنه و به تاریکی اطراف من غلبه کنه.

من الان توی تاریک ترین و مه آلود ترین شب های زندگیم تابش نور تو رو روی خودم می خوام.

اما وقتی دستم و به سمتت دراز می کنم

به امید لمس کردن و رسیدن بهت،

دستم بهت نمیرسه...

این دوری بی رحم و اجباری، حتی لمس دوباره ی تو رو برای من تبدیل به سراب کرده.

و این سراب من و به مرز جنون می کشونه...

و امید یک بار دیگه پروانه شدن و رقصیدن زیر نور تو، من و به زندگی گره میزنه!

نهمِ اسفندماه یکهزار و چهارصد و یک

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7