دخترِ ماه!

☽❤𝐈`𝐦 𝐚 𝐦𝐨𝐨𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐈`𝐦 𝐨𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥
𝑺𝒆𝒕𝒂𝒚𝒆𝒔𝒉 🌙🤍
𝑺𝒆𝒕𝒂𝒚𝒆𝒔𝒉 🌙🤍 پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۰۶ ب.ظ

خونه ی قدیمی من

سلام :)

نمیدونم کسی گذرش به اینجا میخوره که جواب سلامم و بده یا نه 

اما فقط خواستم بگم دلم تنگ شده ...

دلم خیلی تنگ شده و الان اینجا، جایی که مثل خونه ی من بود احساس غریبی و تنهایی می کنم.

نمیدونم روزی میرسه که دوباره اینجا کنار همه ی اونایی که بودن و دیگه نیستن،جمع بشیم و خاطرات جدید بسازیم یا نه 

اما اینجا هیچوقت پاک نمیشه

نه از ذهن و قلب خودم

و نه عمدا از فضای مجازی .

کاش همه چیز جور دیگه ای بود 

کاش :)))

 

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7